dimecres, de novembre 24, 2004

la meva estrena al "blog"

Com sempre amb retard, preocupantment habitual en mi, començo això d'escriure en un "blog", que m'havia proposat en Marcos, una autèntica mina en descobrir perles d'aquestes per internet.
Aquest nou projecte m'il·lusiona especialment; el fet de deixar pal·leses les meves impressions, sentiments i opinions per escrit, l'oportunitat de desconnectar un moment per estar sol amb la pantalla de l'ordinador i sincerar-me una mica amb mi mateix, la troballa d'un espai dedicat només a pensar i explorar per la meva ment i la possibilitat de que ho llegeixi gent amb poca feina, coneguda o desconeguda... tot això, m'agrada.
Ara em venen al cap molts temes a comentar, però avui em limitaré a presentar-me una mica. També aprofito per excusar-me abans d'hora per si deixo una mica abandonat el projecte del "blog" aquests primers dies. El que passa és que d'aquí poc més de dues setmanes començo exàmens i la feina se m'està acumulant sense pietat.
I també òbviament agrair a en Marcos que hagi pensat en mi per escriure junts el "blog". En Marcos el vaig conèixer a 3r d'ESO, vam anar quatre anys junts a classe -on ens divertíem molt, amb les nostres lligues "freaks"- i més recentment vam anar amb un grup de gent fantàstic a la República Dominicana, en una experiència senzillament maquíssima. Estic segur, de totes maneres, que ens esperen nous projectes en el futur!
ho deixo aquí de moment.. fins ben aviat