dissabte, de novembre 27, 2004

Sóc un tiu habitual

La confirmació definitiva d'una qüestió que no em fa la mínima gràcia va ser dijous passat a la classe d'àrab, quan el professor em va preguntar si l'any anterior ja havia fet classe amb ell, i en dir-li que no, va insistir preguntant-me si ens podíem haver vist abans pel seu barri. En resum, em tenia vist.
Això no seria de preocupar si no fos perquè una noia d'àrab em va dir dies abans que m'assemblava molt a un amic seu d'Andorra.
I la història es va repetint, sóc un tio habitual. Ja se m'està fent la familiar això de que t'"assembles molt a un amic meu" o "la teva cara em sona".
A veure, siguem sincers. A tothom agrada ser particular i diferent. Tenir trets distintius, vaja. I això que et vagi diguent que t'assembles a tot quisqui doncs desanima. Un fa esforços per distingir-se de la resta i que li diguin això.. doncs mira, no agrada!
Perquè el pitjor de tot és que després quan vaig a una discoteca qualsevol veig que tots els tios semblen fotocòpies i, en certa manera, ho critico. El mateix estil. I penso, si a mi ja m'ho diuen, aquests nois deuen estar tot el dia negant ser aquell a qui tant deuen assemblar-se.
Amb aquest tema tinc un parell d'anècdotes. Una vegada una amiga de classe em va dir una frase d'aquelles que es recorden durant temps. "un amic meu s'assembla molt a tu.. és molt guapo.. us assembleu en tot menys en el físic.." Una galleda d'aigua freda, sí.
I una altra anècdota, aquesta no tant divertida per a mi. Una vegada, a la Rambla de Girona, de nit, un grup de "quillos" em van aturar i se'm van dirigir a mi amb totes les ganes del món de fotre'm una bona pallissa. Jo no entenia d'on em queia la bronca. Llavors vaig entendre que van confondre'm amb un noi que dies enrere s'havien discutit i ara volien pegar-lo. Vaig aconseguir fer-los entendre, després de molt insistir, que jo no era aquell individu a qui volien fer-li una cara nova. Ja veieu que la broma ser un tio habitual també porta problemes.
I és que ser un tio habitual no m'agrada..

5 comentaris:

Anònim ha dit...

No acabo d'entendre on volia arribar la noia que et va dir que t'assemblaves a un noi guapo en tot menys en el físic...
Però no siguis tan negatiu potser el físic envejable era el teu i no el de l'amic de la teva amiga!

Anònim ha dit...

Fantàstic, jo crec que no ets un tiu normal, sinó que ets súper!! un petó anònim...

Marcos ha dit...

Que bo!!! Narcís acabes de rebre el petó anònim menys anònim de la història jejeje... Però no la delataré!!

Marcos ha dit...

Juajua boníssim!! El petó anònim menys anònim de la història!! un 10!!!! No delataré a la persona implicada jejeje!!

Anònim ha dit...

je je je

Anònim(a)