dijous, de desembre 09, 2004

Pont passat per aigua

S’ha acabat el pont (més aviat aqueducte) de la purísima. Ha estat un pont atípic, plujós, fred, però ha servit per desconnectar del ritme infernal que havia agafat la meva vida darrerament.
Aquest petit parèntesi, m’ha permès agafar aire per tal d’enfrontar tot el que m’espera, ja que al gener ja tenim els exàmens, i està prohibit fallar. Jo crec que tinc més pressió que el Van Gaal la segona vegada que va tornar al Barça, perquè com suspengui alguna semestral, el món se’m pot caure a sobre.
Aquest panorama, unit a la meva qualitat de dropo, es presenta desalentador. És per això que haig de posar-me al cap que s’ha d’estudiar, perquè no vull clatellades inesperades.

Avui començo a posar-me les piles, tot escrivint aquí, després del pont, que tot i ésser tan llarg, se m’ha fet excessivament curt. Veurem com evolucionen els esdeveniments...

Romandreu informats.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Et dic el mateix que l'anterior, on aneu amb tanta pressió!!! Si al final tot surt bé, en aquest moment sembla que t'hi juguis la vida però no es veritat...No us deixeu enganyar, no us preocupeu tant que us fareu vells abans d'hora (mira el que m'ha passat a mi! je je je)
Petanquera nº1