divendres, de novembre 26, 2004

La història es repeteix

Un altre dia sense poder reposar ni un moment. Ahir va tornar a ser un dia esgarrifós, d’aquells que no disposes de 10 minuts per asseure’t i assimilar tot allà que et passa. Em vaig llevar a les 8 del matí, una bona hora si no fos pel meu costum d’aixecar-me a les nou. Després d’endreçar i fer la higiene personal, em vaig dirigir al banc a cobrar un xec. Va ser la primera vegada que trepitjava Caja Madrid, i tenia curiositat per saber si aquella gent parlava català. Per la meva sorpresa, parlaven un català correctíssim (és ben bé que per calers aquesta gent aprèn fins i tot xinès). Després em vaig dirigir a la delegació d’hisenda a buscar un document sobre l’IVA, i acte seguit vaig posar-me en direcció al registre mercantil per buscar unes dades d’una empresa per fer un treball. Em sentia com un executiu important i tot. Però quan vaig sortir del registre, em va tocar anar a la universitat a començar una pràctica, i sense aturar-me a descansar, vaig marxar cap al col·legi on dono classes. A la una tornada cap a Girona, i dinar, però sense oblidar de fer la bossa d’entreno. A les tres començava la classe d’àrab, que va esdevenir força intensa, i degut a que vaig sortir amb retard vaig decidir que no em donava temps a arribar a classe. Aquesta hora de descans la vaig aprofitar per comprar un llibre, però va passar volant, perquè ja eren dos quarts de set, i em vaig dirigir cap a una conferència obligatòria sobre riscos laborals, organitzada per l’empresa que em té contractat per fer classes. En acabat, hi havia una taula plena de deliciosos tastets, que no vaig poder gaudir, ja que havia d’arribar a entreno. Total, que a les onze de la nit vaig arribar a casa, content perquè havia aconseguit passar un dia molt atapeït.