diumenge, de novembre 21, 2004

Poder, podria

S'acaven els recursos. Ara estic assentat davant l'ordinador, pensant en quelcom per escriure, però l'ambient no acompanya. I no és pel fet que no hi hagin coses per escriure, sinó més aviat al contrari.

Podria parlar de que el Barça va guanyar al Madrid, de "l'eix del mal d'en Bush", podria comentar alguna anècdota viscuda en el dia d'avui, o en el dia d'ahir mentre estava celebrant la victòria del Barça a Plaça Catalunya. (Els que vau llegir ahir heu de saber que hi ha coses del futbol que no m'agradan, però que guanyi el barça evidentment m'alegra. Ho sento, però és inevitable.)

També podria parlar una mica d'en Narcís que pròximament s'incorporarà com a redactor d'aquesta web, podria parlar sobre algun fet que em fa gràcia, podria fer publicitat "enganyosa", podria fer la descripció d'un indret a on m'agradaria estar ara mateix, podria explicar que penso de moltes coses.

Però no trobo el fil conductor que em permeti explicar alguna cosa. Suposo que sabeu de que parlo, ja que en moltes ocasions se'ns fa difícil escriure, per més que exprimim els nostres cervells.

Poder, podria, però no sé perquè no ho faig.