dimarts, de novembre 09, 2004

Tota la vida buscant dobles....

Després d'uns quants anys de vida universitària, l'esport més practicat per jo i els meus companys, ha estat la recerca de dobles. Ja sabeu, persones que resulten fisicament similars a d'altres.

El fet és que no vull fer un recull, sinó una observació induïda per un amic meu fa escassos dies, mentre l'alcohol corria lliurement per les nostres venes com en qualsevol nit universitària apreciable. La observació té origen en la arxiconegut serial televisiu "Lois y Clark", i rau en el fet de la inaptitut per part de la Lois (o la tia era la Clark??) per distingir al Superman de torn, tot i que l'únic canvi apreciable eren unes ulleres i una americana i corbata.

Aquell Superman només s'havia de posar roba normal i ulleres per ser un total desconegut...Llavors penso que porto mitja vida buscant dobles i resulta que tota la ciutat de Nova york era incapaç de veure la similitut entre un tio amb ulleres i el mateix tio sense ulleres, amb vestit de dubtós gust. Potser resulta que tothom es quedava embadalit mirant aquells calçotets llampants que sobresortien per sobre dels leotards de color blau...

El cas és que davant de la situació, s'obren dos camins a la meva vida. O desmitifico la sèrie i la llenço al bagul de l'oblit, o em replantejo tota una institució dins la meva vida universitària, com és la recerca de dobles. No cal ésser un geni per saber la resposta...
Per cert, no trobeu que Koffi Annan és clavat a Morgan Freeman??